Someday you'll need to stand tall again (emella) wrote,
Someday you'll need to stand tall again
emella

  • Mood:

OMG

OMG! David Boreanaz was just on Madtv, It was a re-run on Comedy Central. Rusty (a character) visited him on the set of Angel and OMG!

SQUUUUEEEEE! He is soooooo hot! He interviewed with Rusty and made fun of him a bit. Then Rusty was following him around a bit and David pretended to get mad and when he was yelling at rusty he sounded like he was from NY it was sooo funny/cool!

SQUUUUUEEEEE!

*hasn't seen interviews with DB before*

HEEE!
Subscribe

  • Sofie

    My cat Sofie was put to sleep last night. She wasn't even 10 years old. She was the best cat in the world and I don't know why she's gone. She…

  • I'm too old to deal with this crap

    Hi guys! Oh man my back is killing me, I pulled a muscle in it or something and it hurts like a mother fucker. I've been working a lot of course.…

  • Oooh EEE Ooo Ah Ah Bing Bang Walla-walla Ting Tang

    Ooo Eee Ooo Ah Ah Bing Bang, Walla-walla, Bing Bang! Haha. So my life has become this crazy routine of work, chill out, sleep, work, chill out,…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments